streda 29. mája 2013

Ahojte v tomto príspevku Vám napíšem veci v koré som si v poslednej dobe zaobstarala alebo dostala.Ospravedlňujem sa ,ale presne si nepamätám čo s kade mám.. :) A začala by som tienmi .
Toto sú tiene značky L.A Colors
Neviem skade sú kúpene pretože som ich dostala.
Približná cena je 4-6€.
Neskúšala som ich. Ak ich vyskúšam určite Vám dám vedieť. :)
Tento blusher je celkom dobrý no niesom z ním veľmi spokojná.
Na tvári je taký akýsi nevšimnuteľný resp. splíva.
Vydno len trblietky bohužiaľ.
Toto by som Vám neodporučila.
Myslím že je od essence.
Stál 3,50€.
Tieto trblietky som si kúpila z DM drogérie.
Neviem aká to je značka pretože už to mám
dlhšie.
Približná cena je 6-7€
Som z nimi veľmi spokojná.Pretože krásne
držia na viečkach a je to prirodzená farba.
Tento make-up som si kúpila zo 101 drogérie.
Som z ním v celku spokojná.
Pozitívum je,že výborne krije a krásne vonia :3
No zasa negatívum je že musíte naniesť ešte
púder inak Vám na tvári zostane mastný film
Ja som si kúpila ten najmenší.
Cena je 4€.
Tento rúž je úžasny!
Má krásnu ružovú farbu.
Je od značky Revlon dá sa zohnať v drogérii Teta.
Stojí približne 3-5€.
Takže odporúčam! :)
Taktiež úýasná trblietavá rúžova.
Je v tom aj lesk číže 2 v 1 :)
Myslím že je objednaný ale
približná cena je 5-8 €
Odporčam:)
Takže v poslednom rade pomáda/balzám :)
To nesmie žiadnemu dievčaťú v zime chýbať.
Je veľmi hydratačná a vydrží dlhšie ako tie ostatné pomády.
Kúpila som ju z Tesca v oddelení kozmetiky.
Stála 1,80€
Odporúčam! :)
Ak sa Vám tento príspevok páčil tak dajte vedieť. :) Ak vám niečo nebolo jasné píšte do komentov.  Dúfam že ste spokojný.
Prajem pekný zvyšok dňa :) ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára